Újabb szolgáltatással bővült a B+N Referencia Zrt. eszköztára: a cég egyedülálló fejlesztést mutatott be a hatvani kórházban. Az „okos-szekrények” használatával az intézmény dolgozói egy automatizált rendszeren keresztül jutnak hozzá munkaruházatukhoz.
A cég a közelmúltban a hatvani Albert Schweitzer Kórház- Rendelőintézetben mutatta be az új, textilkövető rendszert, az "okos-szekrény” projektet. A rendszer kiépítését, üzembe helyezését és működtetését a B+N Referencia Zrt. biztosítja.
Hatékony, precíz, intelligens megoldás
A tiszta ruhaneműk kiadása és a szennyes ruhaneműk begyűjtése az intézménybe telepített intelligens szekrényrendszereken keresztül történik. A rendszer működése nagyon egyszerű: a kezelt ruhaneműk egyedi RFID címkékkel vannak ellátva, a polcokra pedig RFID olvasókat telepítettek.
Minden dolgozó profiljában rögzítve van a számára kiadható ruhaneműk köre és mérete. A szekrény folyamatosan követi a készletet, könyveli a ruhaneműk felvételét és leadását. A rendszer adminisztrációja szintén automatizál.
A szennyesgyűjtő – telítődés esetén – automatikus értesítést küld a szolgáltatónak, amely gondoskodik a pótlásról, cseréről. Az „okos-szekrény” így teszi átláthatóvá és tervezhetővé a textilek körforgását az intézmény és a mosoda között, azok teljes élettartama alatt.
A rendszer minden szereplő számára előnyös
A dolgozók ruházatukat kényelmesen, gyorsan, bármikor felvehetik, szennyes ruhájukat leadhatják. A kórháznak nincs szüksége dedikált munkaerőre és helyiségre, a textilek kezelését pontosan nyomon követheti.
A B+N Referencia Zrt. – Magyarországon egyedülálló – fejlesztése a tervek szerint a jövőben minél több kórházban fogja segíteni a dolgozók munkaruháinak folyamatos, gyors és nyomon követhető biztosítását.
Fotók: B+N